Drogi PR premierów

fot. Kancelaria Premiera / flickr.com / CC-BY-SA

Akcje promocyjne premier Beaty Szydło i Mateusza Morawieckiego kosztowały podatników 873 000 zł.

Jak wynika z danych Kancelarii Premiera najwięcej w latach 2016-2017 kosztowała obsługa PR-owa wprowadzenia programu Rodzina 500+. 200 000 zł otrzymała za to spółka Level.

Kolejne 103 000 zł pochłonęła w okresie o lutego do końca grudnia ubiegłego roku obsługa fotograficzna wydarzeń z udziałem szefa rządu. Z kolei aż 7 380 zł wydano na sesję fotograficzną Mateusza Morawieckiego. 

150 000 zł zostało natomiast wydane na filmy pokazujące jak od środka wygląda praca premiera i ministrów, 100 000 zł na obsługę medialną przez TVP miesięcznic smoleńskich, a 24 000 zł na audyt profili Kancelarii Premiera na portalach społecznościowych.

Źródło: natemat.pl

Jeśli doceniasz moją pracę, wrzuć coś na tacę:

32 1600 1462 0008 4922 6950 0011

BNP Paribas

You may also like...