Kroplówka rządowej agencji dla prorządowej „Gazety Polskiej”

logo Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Największym prasowym beneficjentem wydatków na reklamę Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa była „Gazeta Polska”. Wykupione w nim reklamy pochłonęły 135 300 zł.

Dane dotyczące wydatków ARiMR na reklamy ujawnił poseł PO Krzysztof Brejza. Wynika z nich, iż w ubiegłym roku najwięcej, ponad połowę puli, trafiło do wydawcy tygodnika powiązanego z Antonim Macierewiczem. Tymczasem koszty promocji w pismach branżowych były znacznie niższe. Reklamy w Gazecie Wiejskiej kosztowały bowiem 37 392 zł, a w Kurierze Rolniczym zaledwie 947,10 zł.

Rządowe wsparcie przyda się „Gazecie Polskiej”. Jak wynika bowiem z analizy portalu wirtualnemedia.pl w 2018 roku jej średnia sprzedaż spadła aż o 26,54% i wynosi obecnie 22 920 egzemplarzy, co klasyfikuje tygodnik dopiero na siódmym miejsce w segmencie tygodników opinii.

Źródło: Imperium Marnotrawstwa

Jeśli doceniasz moją pracę, wrzuć coś na tacę:

32 1600 1462 0008 4922 6950 0011

BNP Paribas

You may also like...