Milion na PR premiera

fot. Kancelaria Premiera / flickr.com / CC-BY-SA

Ile Kancelaria Premiera wydaje na PR? Dużo. Tylko przez 5 miesięcy na przełomie 2017 i 2018 roku zawarła umowy na łączną kwotę aż 1 060 000 zł.

Najwięcej, bo aż 611 752,80 zł zgarnęła za kampanie reklamowe w internecie, w tym na Facebook-u i You Tube, firma Whites. 103 320 zł dostanie z kolei Mediafot za roczną (od lutego 2018 do stycznia 2019) obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem premiera Mateusza Morawieckiego oraz członków jego rządu. 96 955 zł otrzyma natomiast Green Beam Design Jacek Chojczak, który zorganizuje galę wręczania nagród autorom wyróżnionych prac doktorskich.

Wśród pozostałych wydatków znalazło się m. in.:

  • opłacenie hostingu – 75 251,40 zł,
  • spot, w którym zachwalano 2 lata rządów Beaty Szydło – 49 200 zł,
  • tworzenie grafik na potrzeby działań premiera – 20 910 zł,
  • wypożyczenie promptera oraz nagrania – 25 000 zł,
  • sesja zdjęciowa Mateusza Morawieckiego – 7 380 zł.

Źródło: epf.org.pl

Jeśli doceniasz moją pracę, wrzuć coś na tacę:

32 1600 1462 0008 4922 6950 0011

BNP Paribas

You may also like...