Promocja kebabu jako „polskiej specjalności”

fot. Wollschaf /Wikipedia / CC-BY-SA

Podatnicy dołożą się do reklamy polskiego producenta mięsa do kebaba. Zostanie ona wsparta grantem z programu, które celem jest promocja… polskich specjałów.

Poprzez program „Go to brand” Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości próbuje pomóc polskim małym i średnim firmom w rozwoju swej marki na zagranicznych rynkach. Tylko w 2019 roku ze wsparcia skorzystało 770 przedsiębiorstw, których budżety reklamowe wsparto kwotą 212 330 000 zł.

Wśród beneficjentów programu znalazł się m. in. producent mięsa do kebabu, który pieniądze podatników planuje wydać na „Wdrożenie planu promocji zagranicznej firmy Damak Kebab Sp. z o.o. oferującej produkty spożywcze wpisujące się w polskie specjalności żywnościowe. Przyznany mu grant wyniósł 408 840 zł.

Źródło: innpoland.pl

Jeśli doceniasz moją pracę, wrzuć coś na tacę:

32 1600 1462 0008 4922 6950 0011

BNP Paribas

Może Ci się również spodoba