Promocja resortu Gowina. Podatnicy wydali na nią setki tysięcy…
271 461 zł zapłaciło kierowane przez Jarosława Gowina Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego za emisję spotów i promocję reform.
Resort zawarł z telewizją dwie umowy. Pierwsza opiewała na 37 000 zł. W jej ramach Polsat wyemitował jedną pięciominutową i cztery dwuminutowe rozmowy z ekspertami ministerstwa, w tym z samym ministrem, podczas trwania Narodowego Kongresu Nauki, na którym prezentowano szczegóły reformy szkolnictwa wyższego, czyli tzw. „Ustawy 2.0”.
Druga umowa miała znacznie wyższą wartość. Podatnicy zapłacili za jej realizację 234 000 zł. Co obejmowała? W jej ramach stacja opublikowała na swoim portalu cztery artykuły sponsorowane, wyemitowała 30-sekundowe spoty w Polsat News oraz VOD IPLA, a także przeprowadziła i wyemitowała trzy sześciominutowe rozmowy z przedstawicielami resortu Gowina w porannym paśmie „Nowy dzień z Polsat News”.
Źródło: OKO PRESS
Jeśli doceniasz moją pracę, wrzuć coś na tacę:
32 1600 1462 0008 4922 6950 0011
BNP Paribas